Regulamin House4Rest

Regulamin rezerwacji i wynajmu


Regulamin rezerwacji

  1. Potwierdzeniem rezerwacji jest otrzymanie maila i wpłata 30% zaliczki z pełnej kwoty rezerwacji na konto bankowe (podane w mailu zatwierdzającym). Zaliczka równoznaczna jest z akceptacją regulaminu miejsca.
  2. Zaliczka jest zwrotna, jeśli odwołanie rezerwacji nastąpiło na minimum 14 dni przed datą przyjazdu. Poniżej 14 dni – kwota ta jest bezzwrotna.
  3. Pozostałą kwotę za pobyt należy wpłacić na konto najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
  4. W przypadku braku wpłat rezerwacja zostanie anulowana.
  5. Liczbę osób przebywających w domku należy zgłosić w trakcie rezerwacji.  Maksymalna liczba osób – 6.
  6. Nie pobieramy opłat za sprzątanie, ale Goście powinni zostawić domek w stanie, w jakim go zastali.
  7. Zapraszamy ze zwierzakami, ale Goście są zobowiązani do sprzątania terenu po swoich pupilach. Zwierzaki nie mogą spać na kanapach i łóżkach. Nie pobieramy dodatkowych opłat, ale chętnie przyjmiemy karmę, którą przekażemy do Przytuliska w Jadowie.
  8. W przypadku rezygnacji Gości z pobytu w w trakcie rezerwacji lub późniejszego przyjazdu opłata nie jest zwracana.
  9. Gospodarze zastrzegają sobie prawo do odwołania rezerwacji z przyczyn losowych, niezależnych od nich, wraz ze zwrotem poniesionych kosztów najmu dla wynajmującego.

Zasady wynajmu

  1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16, a kończy o godz. 12 dnia następnego. (Możliwe są indywidualne ustalenia).
  2. Odbiór kluczy jest bezkontaktowy. Informacje o sposobie odbioru zostaną przekazane w wiadomości mailowej.
  3. Do naszego domu przynależy niestrzeżony parking.
  4. W domu obowiązuje segregacja śmieci.
  5. W domkach nie wolno palić papierosów ani świec.
    Palenie na zewnątrz jest możliwe, jednak obowiązuje wyrzucanie niedopałków do śmietnika.
  6. W domu nie można chodzić w zabłoconych i mokrych butach.
  7. Do dyspozycji gości, znajduje się palenisko z przygotowanym do rozpalenia drewnem. Goście nie mogą pozostawiać rozpalonego paleniska bez obecności osoby dorosłej.
  8. Za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie pobytu odpowiada Gość.
    W przypadku awarii lub uszkodzenia wyposażenia domków, należy niezwłocznie powiadomić o tym właściciela, telefonicznie lub mailowo.
  9. Właściciele miejsca nie odpowiadają za wypadki będące konsekwencją nieodpowiedzialnego zachowania Gości, bądź niezgodnego z regulaminem miejsca.
  10. Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za niezależne od nich awarie prądu i sieci internetowej.